#338, Pesterzsébet, 2022. május 19.

Ismét egy kerületi láda, az újak közül. Kétszer kellett meglátogatni, mire sikerült a begyűjtés.

338: Szeghalmy Templom / Church of Szeghalmy

Ezen a téren jártunk már korábban, amikor is a XX. kerületi templomokat jártuk körbe. Most ismét visszatértünk.

Környezet

Persze ezúttal sem egyedül mentem. Mivel a templom mellett van egy picike játszótér is, így egy semmittevős vasárnap reggelen felajánlottam kislányomnak, hogy menjünk el játszani és ládázni. Körülbelül 1 km séta (2.5 évessel 40 perc ...), és már ott is voltunk a helyszínen.

Az itteni játszótér látszólag szinte senki által nem látogatott, ráadásul kislányom a harangszót is imádja, úgyhogy ideális helyszín volt. Ahol egyedül lehet játszani, és időnként még harangoznak is, az csak szuper lehet, úgyhogy azóta ez a játszótér a keresztségben a "szupi-szuper játszótér" nevet kapta.

Pedig sok dolog nincs rajta: két hinta, egy libikóka, egy-két lovaglós játék ... de árnyékos, csendes, és ahogy mondtam, kihalt :)

Láda

Na de apa elsősorban ládázni jött, és a koordináta a tér sarkára mutatott. Szétnéztem ... majd még egyszer ... majd még egyszer ... és sehol semmi. Közben már a szomszédos utcából egy anyuka és a kisfia is minket figyeltek az ablakon keresztül. Remélem inkább kislányom szépsége kötötte le őket, semmint az, hogy apa túrja a kavicsokat meg a fa gyökérzetének környékét. 

Egy szó mint száz, elsőre nem lett meg a láda. Találtam ugyan egy gyanús dolgot, de nem sikerült megfejtenem, hogy az micsoda.

Majd egy következő csütörtökön épp volt egy unalmasabb egyórás megbeszélésem, ezért úgy döntöttem, hogy ennek időtartama alatt pont visszasétálok egyedül, és újra felderítem a terepet. És kiderült, hogy a "ládát" tulajdonképpen már előző alkalommal megtaláltam, csak nem jöttem rá, hogy az a láda. Szóval gyorsan le is logoltam. Még egy jégkrém is belefért utána az egyórás meeting végéig.

Spoiler - csak ha el akarod rontani a saját szórakozásod (jelöld ki a bekezdést, hogy lásd a szöveget)!

Sajnos többet nem mondok erről: olyan egyéni, és ötletes ez a rejtés is, hogy vétek lenne akárcsak egy fényképpel bármit elmondani róla - úgyhogy ezúttal kép sem lesz. Annyit azért elárulok (bár ez nem nagy titok), hogy nem egy sztenderd ládát kell keresni, és hogy a koordináta jó helyre mutat! Csavaros észjárás kell a megtalálásához, annyi biztos :)

Amikor legközelebb visszatérünk a szupi-szuper játszótérre, le is ellenőrzöm, minden rendben van-e még.