#335, Újtelepi parkerdő, 2021. április 11. és 2022. március 24.

Ez egy rövid log lesz, mivel gyakorlatilag egy korábbi láda logolása ez a COM-os oldalon.

Egy korábbi posztban már írtunk róla, hogy 2021. április 11-én begyűjtöttük a Gubacsipuszta nevű ládát az újtelepi parkerdőben. Akkor azt írtuk, hogy ez elvileg a HU és a COM oldalon is megtalálható ugyanazon a néven, valójában azonban az évek során történt több újrarejtés miatt ez mára már két külön láda lett. 

Idén márciusban úgy alakult, hogy egy félig szabad délutánomon el tudtam sétálni a COM-os láda feltételezett helyszínére, ami jó 200 méterrel arrébb található, mint a HU-s láda. Van ott egy jó kis üreges fa, ideális ládarejtésre, azonban jó 15 perc keresgélés után sem találtam semmit.

Ezután elkezdtem megnézni a logokat ... és ilyeneket találtam: "a láda valóban a magyar oldalon jelzett koordinátán található." 

Összerakva a képet valószínűleg az történt, hogy az eredeti rejtő továbbadta a ládát, aki egy másik helyre rejtette. Az átvezetés megtörtént a HU-s oldalon, de nem a COM-os oldalon. Szóval itt biztosan van probléma, így a találat mellett egy karbantartási igény is bejelentésre került.