#337 és #25, XI. kerület, 2022. április 22.

Megnéztük a nagy kádat, avagy a Duna-parton jártunk :)

337: Danube Promenade 21

Szóval van Budapesten egy sokállomásos multiláda, amelynek sokadik állomása a Műegyetemen van, viszont csak hétköznap látogatható. Már régóta el akartam ide jönni, és végül úgy jött, hogy egy péntekemet szabadsággal töltöttem.

Kislányom szokásosan nem volt hajlandó délben elaludni, ezért autóba vágtam, és elindultam vele a Belváros felé, úgy voltam vele, mire beérünk, ki is alussza magát. Hát tévedtem, cserébe a parkolás után megnéztük a "nagy kádat", ahogy ő hívja a Dunát :)

Környezet

Eredetileg a Műegyetemi 1956-os emlékműnél található ládát akartuk begyűjteni, az azonban ekkoriban épp elveszett volt, így csak ez a láda maradt a környékről.

Ahogy szokták mondani: szép, jó. A Duna természetesen impozáns, a pesti látkép szép, bár erősen fújt a szél ezen a napon, szóval az idő lehetett volna szebb is. Maga a láda környéke azonban nem sok élvezeti értéket rejt magában. Le kell menni hozzá az alsó rakpartra, közvetlenül az autók mellett egy méterrel sétálni, ami egy 2.5 éves gyerekkel nem életbiztosítás. Nem is állítom hogy nagyon tudtam élvezni: leszaladtunk, összeszedtem, majd irány gyorsan fel a lépcsőn, ahol leültünk megnézni, mivel is állunk szemben.

 

Láda

De akkor mivel is állunk szemben? Egy igazi mikroláda, pici, fekete szigetelőszalaggal körbetekert tubus, épp elfér benne egy logbook, ami viszont olyan szinten tele van, hogy inkább fotólogot küldtünk be. 

Spoiler - csak ha el akarod rontani a saját szórakozásod (jelöld ki a bekezdést, hogy lásd a szöveget)!

Délről érkezve a rakparton a lámpa utáni első lépcsőnél sétálj le, a lámpától távolabbi oldalon. Ott lesz egy rozsdás fém elválasztó (ami körülbelül elektromos rollertől védene meg, autótól biztosan nem). Annak a végében megtalálod a mágneses ládát.

Kép

0337.jpg

 

Ja, és csak hogy lezárjuk a sztorit. Befelé persze nem volt alvás, de végül 15.30 körül elindultunk haza. Szerintem még vissza sem kanyarodtam a Műegyetem Rakparton, hátulról már hortyogást hallottam :) Szóval csak a megfelelő "lefárasztó" tevékenységet kellett megtalálni.

 

 

És ami nem lett meg:

Danube Promenade 20 - 1956 Memorial - did not find

Ottjártunkkor ez a láda épp nem volt kereshető. Aztán pótolták, de már újra van rajta egy logbook betelt bejelentés. Hiába, központi helyen van ez a láda is!

Járunk még erre, majd akkor begyűjtjük.

 

25: Műegyetem

Hopp, majdnem kimaradt egy láda! Ha már a Műegyetem rakpartra tévedtünk, be is mentünk!

Mégpedig azért, mert egy virtuális HU-s láda is található a helyszínen. Ehhez "csak" be kellett sétálnunk a BME parkjába, ahol meg kellett keresnünk egy táblát, amelyen az egyik szó volt a jelszó, amelyet logoltunk. Így lett meg hát a 25. HU-s ládánk.

Többet erről nem is tudok mondani, úgyhogy mára zárjuk is a posztot.