#336, Pesterzsébet, 2022. április 3.

Új, helyi láda, nagy örömünkre!

336: Kincses sziget - Treasure Island

Elég közel található hozzánk az Ady tér, amely a *23-as végű buszoknak megállója, sőt, az egyik végállomása is. Nagyobbik kislányomnak egyik kedvenc helye, imádja nézni a nagy csuklós buszokat, amiket egyelőre tartással vegyes érdeklődéssel követ. Most hogy végre lecsengőben a COVID, hamarosan megismertetjük vele belülről is.

De előtte még begyűjtöttük az ezen a téren lerakott új ládát, ami idén január óta elérhető!

Környezet

Szóval buszvégállomás, annak minden előnyével és hátrányával. A park két végében egy-egy megálló, közte pedig egy nagy füves terület, egy-két kikövezett gyalogúttal. Az érdeklődők számára az egyik sarkon kocsma. Egyébként ideális gyerekekkel való játékra - na meg a ládarejtésre :) 

Multiláda, vagyis a tér több pontja is bejárható vele. Már az első megálló is trükkös, a leírás alapján ugyanis az X-et kell keresni a téren - hasonlóan minden jól sikerült kalóztérképhez. Az X alatt kerestük a térképet, elég evidens volt a helye is, ám első alkalommal (még valamikor február elején) nem találtuk sajnos. El is könyveltem magamban, hogy ezúttal családilag, kollektíven cserbenhagyott minket a "kesser-ösztön". Néhány hét múlva azonban visszatértem a láda oldalára, és örömmel konstatáltam, hogy karbantartás lett rajta végrehajtva. Aztán egy ideig nem jártunk erre, minden családi séta máshova futott ki ebben az időszakban.

Majd azon a bizonyos március végi délutánon (lásd előző poszt) a téren is keresztülhaladtam, és gyorsan meg is lett a térkép, pontosan ott, ahol az első alkalommal gondoltam.

Láda

A szavazatunk leadása után pedig családilag visszatértünk ide. A térkép ötletes, egyértelműen megjelölve rajta a láda helye (amit ennek ellenére nekem sikerült elsőre fordítva értelmeznem :)). A térkép jelölését feloldva már relatíve könnyen meglett a láda. Habár először kételkedtem a helyválasztásban, de nagyon ötletes rejtés lett, így biztos, hogy csak az találja meg, aki keresi is! A láda egyébként egy mikroláda méretű fém tartó. 

Spoiler - csak ha el akarod rontani a saját szórakozásod (jelöld ki a bekezdést, hogy lásd a szöveget)!

Az ilyen ötletes és egyedi ládákhoz nem szeretek spoilert adni. Akit érdekel, keresse meg :)

Kép

Erről a ládáról sajnos nem sikerült olyan spoilermentes képet csinálni, ami nem könnyítené meg nagyon a pontos helyének a belövését, ezért úgy döntöttem, ide nem teszek fel képet.