#21, Kecskemét, 2021. június 12.

Az elmaradt ládák posztjait bepótolva, ezúttal Kecskemétre látogatunk.

Nekem nagy szívfájdalmam, hogy szülővárosomban nem igazán vannak ládák (egy 100.000+ -os településre jut kerek kettő ... meg a külterületeken még kettő) , ezért is örültünk, amikor megláttuk, hogy van itt egy HU-s láda is.

21: Kecskemét - belvárosi séta

Ennek a ládának a begyűjtése idején feleségem már 6 hónapos terhes volt második lányunkkal, de az első annyira lefárasztott minket, hogy azt mondtuk: nem számít, a gyerek a nagyszülőknél marad egy délutánra, mi pedig kikapcsolunk, és teszünk egy belvárosi sétát.

Környezet

7 megálló, körülbelül 2.5 kilométer séta volt autótól autóig (kicsit távolabb parkoltunk le, így a tényleg séta talán valahol 1.5-2 km között lehetett). Azért utólag belátjuk, ez egy kismamával már erős határeset volt.

A belvárost viszont szépen végigveszi az útvonal. Nekem, aki ismerős vagyok itt, sok újdonságot nem tartalmazott, de feleségemnek izgalmas volt. Színház, Piaristák, harangjáték (ha épp nem lettek volna felújítás alatt), 0 km-kő, szóval volt itt minden. Szerintem egy érdekes séta!

Láda

A láda egy szürke műanyag elosztódoboz, néhány aprósággal.

Spoiler - csak ha el akarod rontani a saját szórakozásod (jelöld ki a bekezdést, hogy lásd a szöveget)!

Az ilyen multiládákat nem szeretem ellőni, ezért csak nagyvonalakban: híres emberről elnevezett park, a benne található, ugyanezen híres emberről elnevezett múzeum épületénél. Kis tető, annak aljára van felragasztva tépőzárral a láda. Ötletes :)

Kép

hu21.jpg