#327, Szeged, 2021. szeptember 29.

Már majdnem utolértük magunkat posztokkal (ez lett volna az utolsó), aztán jött az év végi szünet. Úgyhogy most ismét dolgozunk a lemaradáson :) Ez volt az első olyan láda, amit már kétgyermekes apukaként gyűjtöttem be.

Szeged: a város, ahol 10 évet éltem, és ha egyszer úgy döntünk, hogy Budapestről nem valami normális nyugati országba költözünk, akkor csakis Szeged lehet alternatíva. Néha még mindig hiányzik. Úgy alakult, hogy kislányom születése utáni 2 hét szabadság alatt dolgom volt Szegeden, és ha már arra jártam, lementem a rakpartra.

327: Szeged Castle Museum

Szóval lett szabad 30 percem, és gondoltam sétálok egyet a parton, megnézem a múzeum környékét a felújított szökőkúttal és egyebekkel. Miután megküzdöttem a rakpart parkolóautomatájával, ránéztem a telefonomon a geocaching app-ra, és jelezte, hogy tőlem kb. 100 méterre van egy láda. Kellemes meglepetés volt.

Környezet

A ládát a Móra Ferenc Múzeum mögé, a vármúzeum környékére tette, ami az utóbbi években már egy szabadtéri szórakozóhelynek ad otthont, szóval egy kicsit meglepődtem a rejtés helyén. Persze délután egykor ez nem volt különösebb probléma :) Nem gondoltam, hogy hosszú életű láda lesz, de most 3 hónappal később ránézve még mindig él, igaz, már egy karbantartás ráférne a leírtak alapján.

Láda

A láda egy fekete szigetelőszalaggal körbetekert műanyag doboz, sajnos arra még nem sikerült rájönnöm, hogy ez a fajta doboz eredetileg mit tartalmazna, de már több ládánál is találtam ilyet. 

Spoiler - csak ha el akarod rontani a saját szórakozásod (jelöld ki a bekezdést, hogy lásd a szöveget)!

A Vármúzeum feliratú fémtábla belső részén, különösebben nincs elrejtve. 

Kép

327_szeged.jpg

Ezzel azonban még 2021 nem ért véget, az év végi szünetben még volt egy duplaládás napom!